Mandate a vostra indagazione
U pruduttu hè largamente utilizatu in i grandi stabilimenti di imballaggio alimentari (carni, pesci, pollame, surgelati, etc.), birrerie, cremeries, è impianti industriali, cum'è raffinerie di petroliu, piante chimiche, piante di gomma, etc.

FAQ

1.How circa l'opzioni pè ottene in culore rossu? È cù u nostru nome nantu à stackers ?
Per u culore, iè pudemu fà u rossu, di solitu hè RAL2002 rossu, o RAL3020 rossu. Per u logu, sì, pudemu incollà u vostru nome nantu à stackers, mandatemi un disegnu di logu per verificà.
2. Dicemu chì u vostru novu mudellu (10Ah) hè megliu cù una batteria innovativa più grande?
A batteria di lithium hè a tendenza chì ùn hà micca memoria di a batteria, dunque, se a carica ogni volta chì vulete, ùn affetta micca a vita di a batteria, ma per a batteria AGM, hè megliu carricà regularmente, è ogni volta carica completamente, altrimenti, dannu a vita di batterie AGM
3.Aghju bisognu di u vostru aiutu per u tempu di consegna, 40 ghjorni hè troppu longu à u mumentu. Per piacè verificate quale hè u cortu tempu di consegna, per esempiu 10 à 15 ghjorni?
In quantu à u tempu di consegna, in realtà avemu una grande quantità esportata ogni mese, cusì a linea di produzzione hè occupata tuttu u tempu. S'ellu era un containeru pienu, aghju da seguità a sequenza di l'ordine. Ma inizialmente hè solu unità 36, aghju digià dumandatu u tempu di consegna speciale, 20 ghjorni. Spergu chì pudete truvà accettabile.

Vantaghji

1.Avemu una squadra di serviziu prufessiunale dopu a vendita.
2.To offre prudutti chì l'utilizatori finali amassi. Staxx capisce i bisogni reali di l'utilizatori finali in u mercatu. Per u pensamentu innovativu, facemu constantemente a migliione di a funziunalità è a cunfortu di i prudutti è avemu acquistatu più di 10 brevetti, cumprese un manicu di diagnosticu intelligente, una soluzione di corridoio strettu Moonwalk, un cuntrollu remoto, etc.
3.Avemu una squadra di gestione prufessiunale.
4.Avemu una squadra di fabricazione prufessiunale.

À propositu di Staxx

Ningbo Staxx Material Handling Equipment Co., Ltd - un fabricatore prufessiunale di l'equipaggiu di magazzinu. Dapoi a riurganizazione di a cumpagnia in u 2012, Staxx intrutu ufficialmente in u settore di a fabricazione è a distribuzione di l'equipaggiu di magazzinu. Basatu nantu à a fabbrica propria, i prudutti, a tecnulugia è u sistema di gestione, Staxx hà furmatu un sistema di fornitore cumpletu, è hà creatu una piattaforma di furnimentu unicu, cù più di 500 rivenditori in casa è in l'esteru. In u 2016, a cumpagnia hà registratu a nova marca "Staxx". Staxx s'impegna à innuvà, à risponde constantemente à e richieste di u mercatu è à avanzà cù a sucietà sempre cambiante. In a strada, Staxx hà guadagnatu a fiducia è u sustegnu di i partenarii in u mondu sanu.


Aghjunghje un cummentariu
SE AVETE PIÙ DUMANDE, SCRIVI A NOI
Diteci solu i vostri bisogni, pudemu fà più di ciò chì pudete imaginà.

Mandate a vostra indagazione