Transpallet Staxx, pronta per a spedizione. Staxx

Aprile 13, 2023

Transpallet Staxx, pronta per a spedizione. Staxx

Mandate a vostra indagazione
A fabricazione abili hè dimustrata perfettamente in u prucessu di produzzione.

FAQ

1. Dicemu chì u vostru novu mudellu (10Ah) hè megliu cù una batteria innovativa più grande?
A batteria di lithium hè a tendenza chì ùn hà micca memoria di a batteria, cusì se a carica ogni volta chì vulete, ùn hà micca affettatu a vita di a batteria, ma per a batteria AGM, hè megliu carricà regularmente, è ogni volta carica completamente, altrimenti, dannu a vita di batterie AGM
2.Aghju bisognu di u vostru aiutu per u tempu di consegna, 40 ghjorni hè troppu longu à u mumentu. Per piacè verificate quale hè u cortu tempu di consegna, per esempiu 10 à 15 ghjorni?
In quantu à u tempu di consegna, in realtà avemu una grande quantità esportata ogni mese, cusì a linea di produzzione hè occupata tuttu u tempu. S'ellu era un containeru pienu, aghju da seguità a sequenza di l'ordine. Ma inizialmente hè solu unità 36, aghju digià dumandatu u tempu di consegna speciale, 20 ghjorni. Spergu chì pudete truvà accettabile.
3.Pudete per piacè mandà una stampa d'alta risoluzione di u mudellu WH-25ES (cù scala, NO stampante)?
Per piacè truvate a foto allegata. Funcionerà ?  O se avete bisognu di ritratti cù altri anguli, fatemi sapè.

Vantaghji

1.Avemu un R Professional&squadra D.
2.To offre prudutti chì l'utilizatori finali amassi. Staxx capisce i bisogni reali di l'utilizatori finali in u mercatu. Cù u pensamentu innovativu, migliuramu constantemente a funziunalità è a cunfortu di i prudutti è avemu acquistatu più di 10 brevetti, cumprese un manicu di diagnosticu intelligente, una soluzione di moonwalk narrow corridoiu, un cuntrollu remoto, etc.
3.U partenariatu trà i clienti è Staxx pò esse persunalizatu. Ci piacerebbe adattà u nostru supportu, cum'è strategia di marketing, serviziu post-vendita à i bisogni di i nostri partenarii.
L'eccellenza di a qualità 4.Staxx hè u risultatu di un strettu test intensivu è inspeczione, fattu da più di 12 unità individuali è dispusitivi d'ispezione automatica. A prova è l'ispezione offre à i nostri partenarii una garanzia di qualità.

À propositu di Staxx

Ningbo Staxx Material Handling Equipment Co., Ltd - un fabricatore prufessiunale di l'equipaggiu di magazzinu. Dapoi a riurganizazione di a cumpagnia in u 2012, Staxx intrutu ufficialmente in u settore di a fabricazione è a distribuzione di l'equipaggiu di magazzinu. Basatu nantu à a fabbrica propria, i prudutti, a tecnulugia è u sistema di gestione, Staxx hà furmatu un sistema di fornitore cumpletu, è hà creatu una piattaforma di furnimentu unicu, cù più di 500 rivenditori in casa è in l'esteru. In u 2016, a cumpagnia hà registratu a nova marca "Staxx". Staxx s'impegna à innuvà, à risponde constantemente à e richieste di u mercatu è à avanzà cù a sucietà sempre cambiante.In a strada, Staxx hà guadagnatu a fiducia è u sustegnu di i partenarii in u mondu sanu.


Sceglite una lingua sfarente
Lingua attuale:Corsu

Mandate a vostra indagazione