Transpalette di lithium Staxx, pronta per l'imballu ? | Staxx

Aprile 12, 2023

Transpalette di lithium Staxx, pronta per l'imballu ? | Staxx

Mandate a vostra indagazione
Ogni Staxx hè garantita da una seria di prucessi chì includenu estrazione di materia prima, prototipazione precisa è rigorosa è teste regulare nantu à e proprietà fisiche è chimiche.

FAQ

1.Pudete per piacè mandà una stampa d'alta risoluzione di u mudellu WH-25ES (cù scala, NO stampante)?
Per piacè truvate a foto allegata. Funcionerà ?  O se avete bisognu di ritratti cù altri anguli, fatemi sapè.
2.Chì hè u significatu di EPS?
EPS: alimentazione elettrica senza EPS, vi sentite assai difficiuli di spustà a maniglia di un transpallet / impilatore elettricu pesante, a maniglia serà una guida meccanica cù EPS, un dito pò move u manicu.
3.How circa l'opzioni pè ottene in culore rossu? È cù u nostru nome nantu à stackers ?
Per u culore, iè pudemu fà u rossu, di solitu hè RAL2002 rossu, o RAL3020 rossu. Per u logu, sì, pudemu incollà u vostru nome nantu à stackers, mandatemi un disegnu di logu per verificà.

Vantaghji

1.To offre prudutti chì l'utilizatori finali amassi. Staxx capisce i bisogni reali di l'utilizatori finali in u mercatu. Cù u pensamentu innovativu, migliuramu constantemente a funziunalità è a cunfortu di i prudutti è avemu acquistatu più di 10 brevetti, cumprese un manicu di diagnosticu intelligente, una soluzione di moonwalk narrow corridoiu, un cuntrollu remoto, etc.
2.Avemu una squadra di gestione prufessiunale.
3.Avemu una squadra di fabricazione prufessiunale.
4.Avemu una squadra di serviziu prufessiunale dopu a vendita.

À propositu di Staxx

Ningbo Staxx Material Handling Equipment Co., Ltd - un fabricatore prufessiunale di l'equipaggiu di magazzinu. Dapoi a riurganizazione di a cumpagnia in u 2012, Staxx intrutu ufficialmente in u settore di a fabricazione è a distribuzione di l'equipaggiu di magazzinu. Basatu nantu à a fabbrica propria, i prudutti, a tecnulugia è u sistema di gestione, Staxx hà furmatu un sistema di fornitore cumpletu, è hà creatu una piattaforma di furnimentu unicu, cù più di 500 rivenditori in casa è in l'esteru. In u 2016, a cumpagnia hà registratu a nova marca "Staxx". Staxx s'impegna à innuvà, à risponde constantemente à e richieste di u mercatu è à avanzà cù a sucietà sempre cambiante.In a strada, Staxx hà guadagnatu a fiducia è u sustegnu di i partenarii in u mondu sanu.


Sceglite una lingua sfarente
Lingua attuale:Corsu

Mandate a vostra indagazione