Mandate a vostra indagazione

Introduzione di u produttu

Informazione di u produttu

 staxx lithium pallet truck Convenient control method to complete the work efficiently Products | Staxx   

Vantaghji di Cumpagnia

01
L'eccellenza di a qualità Staxx hè u risultatu di stretti test intensivi è ispezioni, fatti da più di 12 unità di dispositivi di ispezione automatica individuali è auto-designati. A prova è l'ispezione offre à i nostri partenarii una garanzia di qualità.
02
Per offre prudutti chì l'utilizatori finali amassi. Staxx capisce i bisogni reali di l'utilizatori finali in u mercatu. Cù u pensamentu innovativu, migliuramu constantemente a funziunalità è a cunfortu di i prudutti è avemu acquistatu più di 10 brevetti, cumprese un manicu di diagnosticu intelligente, una soluzione di moonwalk narrow corridore, un cuntrollu remoto, etc.
03
Avemu una squadra di vendita prufessiunale.

Domande Frequenti nantu à

Q:

Chì ne dite di l'opzioni per uttene in culore rossu? È cù u nostru nome nantu à stackers ?     

A:

Per u culore, iè pudemu fà u rossu, di solitu hè RAL2002 rossu, o RAL3020 rossu. Per u logu, sì, pudemu incollà u vostru nome nantu à stackers, mandatemi un disegnu di logu per verificà.

Q:

Chì ci hè a diffarenza, o forse l'usu trà i roti PU, RU è Nylon?     

A:

Normalmente per u volante, ci sò 3 tipi: Gomma, PU, ​​Nylon Per a rota di carica, ci sò 2 tipi: PU, Nylon.  Gomma funziona megliu per assorbisce u scossa, è hà un rumore bassu PU hè più resistente à l'usura, è hà un rumore bassu Nylon hà menu resistenza, cusì aiuta u camion à correre più facilmente l'ostaculi. Ma u Nylon hà un rumore altu è hè duru cusì puderia dannà qualchì pianu.  In u mondu sanu, a maiò parte di i clienti compranu volante in PU + roti di carica in PU In Europa, alcuni clienti sceglienu Volanti in gomma + roti di carica in PU Per l'India, a maiò parte di i clienti compranu volanti in nylon + Roti di carica in nylon.

Q:

Chì ghjè u significatu di EPS?     

A:

EPS: alimentazione elettrica senza EPS, vi sentite assai difficiuli di spustà u manicu di un transpallet / impilatore elettricu pesante, manicu serà a guida meccanica cù EPS, un dito pò spustà u manicu.

Q:

Pudete per piacè mandà una stampa in alta risoluzione di u mudellu WH-25ES (cù scala, NO stampante)?     

A:

Per piacè truvate a foto allegata. Funcionerà ?  O se avete bisognu di ritratti cù altri anguli, fatemi sapè.

Q:

L'uffiziu persunalizatu ci dumanda u vostru certificatu CE! Pudete mandà u più prestu pussibule per piacè!    

A:

Iè per piacè truvallu cum'è allegatu.


Aghjunghje un cummentariu
SE AVETE PIÙ DUMANDE, SCRIVI A NOI
Diteci solu i vostri bisogni, pudemu fà più di ciò chì pudete imaginà.

Mandate a vostra indagazione